Äntligen kom snön

Igår så gick jag och Oliver på en promenad till systemet för att köpa Julmust. Det var julmusten som jag skrivit om tidigare som jag skulle köpa. Mina förväntningar var höga då jag hört att den ska vara sååå god men jag måste säga att jag blev besviken. Vanlig julmust är godare och tur är väll det egentligen då denna kostar 30:- för 750ml. Det var lite kolsyra och en mildare smak och eftersmaken påminde om typ kaffe? Men nu har jag testat och vet att vanligt must är godare =)
 
Annars så har vi idag varit en sväng på familjecentralen och efter lunch och en tupplur gick vi ut för att åka pulka och Oliver hade även gå träning ute i sina vinterskor. Gick otroligt bra och han kunde ta flera steg, men en liten vurpa då och då blev det. När han vurpa framlänges med ansiktet rakt ner i snön var det inte så kul längre och vi gick in. Han såg så gullig ut med massa snö i ansiktet med huvva så kallt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0