Jag har en fråga..

när kommer snön egentligen??, om man kollar vädret så verkar det inte vara någon snö i sikte på flera flera dagar. Fy så trist! Vill ha snö NU, så jag kan skjutsa Oliver i Pulkan. Han tyckte ju att det var så himla kul ju. 
 
Kan iallfall tipsa om en bra app om ni är sugna på att lyssna på lite julmusik. Radio Play heter den och där kan man välja mellan olika radio kanaler som the voice, mix megapol, Vinyl jul m.m. Man kan även göra en egen radiokanal där man själv väljer vilken artist som ska spelas, super bra!
 
Har även skaffat instagram så vill ni följa mig så heter jag Zeziliaka
 
Hejs Svejs!
 

Kommentarer
Postat av: Elin Hortlund

Hej! Har ni också en som älskar pulkan? Här hemma har vi en som i princip vägrar gå ner från bron om inte pulkan hänger med.. Ska ni något på familjecentralen imorgon?

Svar: Såg din kommentar nu =) ,Oliver älskar pulkan han med!! Som du såg så var vi på familjecentralen hehe.. =). Det skulle vara trevligt att träffas någon dag till veckan kanske så att barnen kan leka och vi kan dricka kaffe =)
Cecilia

2012-11-06 @ 20:43:58
Postat av: Elin

Ja, det låter som en utmärkt idé tycker jag!

2012-11-08 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0