Oj oj oj...

vad lite bloggande det blivit de senaste dagarna men jag har inte haft lust att blogga. Har en tendens att gå in i en "mysbubbla" såhär mot vintern och speciellt julen. Jag sitter knappt vid datorn längre utan vi pysslar, bakar, hälsar på folk och har främmande. Oliver och också varit sjuk med feber och förkylning, han har haft 3 dagars febern tror jag då han fick utslag oxå som är typiskt när febern försvunnit. Nu har han även blivit sjuk igen med en hemsk hosta och en riktig rinnsnva. Imorse sov han ändå till 09.30!!, har aldrig hänt förr men gud så skönt det var med en riktig sovmorgon.

Idag är det skyltsöndag och jag måste säga att det är lite trist när det inte är någon snö och bara regnar och regnar. Få se om vi tar oss ut en sväng lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0