Vi har inte legat på latsidan...

Kanske det är dags med ett inlägg nu då =), Vi har haft saker för oss i stortsett varje dag de senaste dagarna och det har inte varit brist på saker att blogga om, men tiden och orken har inte riktigt funnits. En liten sammanfattning på vad vi gjort det senaste dagarna. Jag har stortstädat hela huset och då menar jag verkligen storstädat. Det finns inte en vrå, list eller sak som inte fått sig en släng av trasan. Jag har städat alla skåp, lådor och garderober och det har rensats ordenligt. Fönstrena har blivit putsade och gardiner har byts. I Köket råkade visst julgardinerna åka upp Ops!
 
Min syster m. familj har varit och hälsat på en dag och vi bjöd på middag, så himla kul nu när både syrrans pojk och vår pojk kan gå nu och dom har börjat leka lite småt med varandra =), Vi har varit en dag och hälsat på Oliver´s mormor och morfar och även gammelmormor fick sig ett besök, en tripp till Luleå har det blivit för att storhandla mat. Finns det något bättre än ett nystädat hem och fulla skafferiet, kylen och frysen med mat? Kanske är lite konstig som tycker det är en skön känsla!
Det var även bakats en del, både pepparkakor, en sjukt god sockerkaka som jag ska lägga ut recept på lite senare och en massa brödbak har det blivit. I Tisdags hade vi mammaträff hemma hos oss och jag bjöd på glögg som var väldigt uppskattat och igår blev det en sväng till Vidsel för att hälsa på Sandra och det nya tillskottet, lilla Elise. Oj så söt hon var och liten. Känns som om det var evigheter sedan Oliver var sådär liten.
Idag har vi inga planer ännu, kanske blir det en lugn hemmadag eller så hälsar vi på någon vi får se...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0