Här stor städas det..

Lite dåligt på bloggfronten känner jag men så kan det vara ibland, håller på med en riktig storstädning här hemma. Går igenom alla skåp och lådor, putsar och fejar. Har än så länge storstädat sovrummet, vardagsrummet och Olivers rum. Håller nu på med toan och sedan blir det köket där det finns en del att göra. Jag putsar fönster, torkar lister och bakom möbler osv. Men riktigt rent blir det och jag älskar när det är rent och snyggt. Annat var det när jag var liten och hatade att städa. Men nu så kan jag tycka det är kul ifall jag är på rätt humör och får skriva listor så att jag kan pricka av det jag gjort =) Tillbaka till städandet medans lillen sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0