LR Health & Beauty Systems

Har lite nya saker på gång i mitt liv och det är nämligen att jag ska bli Konsult för LR Health & Beauty Systems. Det är det företag som säljer mineralsmink, hudvårdsprodukter, smycken, parfymer och mycket annat! Eftersom det finns så himla mycket produkter så har jag valt att koncentrera mig på Mineralsminket, Aloe Vera hudvårdserien och Parfymer. Det är produkter som jag känner att jag är intresserad av och som jag själv kommer att använda. Så nu ska jag skicka iväg mitt startpaketbeställning och längta tills jag får hem alla produkter. Ska bli så himla kul det här alltså, har ju varit konsult för PartyLite förr vilket jag tyckte vad jätte roligt men det ska bli roligt att pröva någonting annat. Ska även bli roligt att få "jobba" lite, kan sakna det ibland när man är hemma hela dagarna och detta "jobb" kan jag själv bestämma var, när, hur jag vill "jobba"
 
Kolla in katalogen om det låter som någonting ni är intresserade av och sen kommer ni få höra mer om detta på bloggen när jag väl sätter igång ska ni se =), Om det är någon som känner sig sugen på att ha en Demo hemma hos sig när jag får hem alla grejer så är det bara hojta till, ingen skulle bli gladare än jag =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0