Oliver 10 mån.

Idag har jag fått hem skit snygga julgardiner som jag ska ha i köket. Dom är röd/beige rutiga och har en riktig gammaldags känsla. Kommer bli så himla snyggt och mysigt. Bara 4 veckor kvar nu tills jag ska börja julpynta =)
 
Idag har vi varit iväg på BVC för att väga och mäta. Vi fick lite bråttom imorse då jag hade glömt bort att vi skulle fara dit idag men vi hann. Oliver är nu 78cm lång och väger 9080gr. Han har gått upp ca: 1kg och vuxit 5cm på två månader!! Inte konstigt att han vuxit ut kläderna jag nyss köpte till honom, men igår fick vi hem ett nytt lass med superfina kläder från Lindex så nu har han så han klarar sig ett tag! Han fortsätter att gå för fullt här hemma och han är så himla duktig, jättebra balans och han tar det lugnt när han går så att han inte ramlar. Tänk vad han vuxit och lärt sig mycket på bara 10 månader, helt otroligt!
 
Igår var vi även iväg på 1års kalas och det är så roligt nu när Oliver börjar intressera sig för andra barn och dom är ju så gulliga när dom leker och "pratar" med varandra.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessika - Mamma till Milton

Oj vilken lång kille :) på 1 årskollen var Milton 77.5 cm och vägde 9485 g, han hade bara gått upp 5 gram på två månader och växt 2 cm :p Tänk så olika det kan vara :)

2012-10-19 @ 14:10:52
URL: http://jessiiika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0